Pişman Değilim, Kim Söylüyor?
Herkese Merhaba, Konuyu derinlemesine keşfe çıkalım!
Herkes hayatında birkaç kez, “Pişman değilim!” dediği bir an yaşamıştır. Bu, bazen cesaret veren bir ifade olabilirken, bazen de kişinin içindeki duygusal çatışmaları gizleyen bir savunma mekanizması olabilir...